TAL TIL TIDEN

Aktiv Regnskab blev etableret i 2014 af Heidi Sørensen.

Jeg har siden 1986 arbejdet med alle funktioner i regnskabs- og administrationsafdelinger. De sidste 8 år som regnskabschef.

Har de sidste 5 år arbejdet som regnskabschef i et innovationsmiljø, med mange nystartede virksomheder. Her opdagede iværksætterne/virksomhederne vigtigheden af at outsource regnskabs- og administrationsfunktionerne så de kunne bruge kræfterne til det de er allerbedst til – at udvikle idé og tanker samt drive virksomheden !

Jeg tog over på de administrative opgaver, og sammen med virksomhederne lavede ”TAL TIL TIDEN” – en nødvendig og et uundværlig overblik for virksomheden. Derudover rapportering til banker, revisorer, aktionærer og bestyrelser.

Formålet med etableringen af Aktiv Regnskab.

  • At hjælpe mindre virksomheder med at etablere en effektiv administration og økonomistyring til en begrænset og konkurrencedygtig pris.
  • At etablere og formidle værdiskabende kontakter mellem de selskaber vi samarbejder med.
  • At assistere mindre virksomheder med at finde de rigtige rådgivere indenfor revision, jura og skatte området.

Hvem henvender vi os til:

  • Mindre virksomheder – typisk med 1-20 ansatte.
  • Nystartede virksomheder/iværksættere.
  • Revisorer og advokater der har brug for vikarservice.

Keywords:

  • Driftsikkerhed.
  • Stabilitet.
  • Korrekthed.
  • Godt overblik.
  • Ser verden fra kundens synsvinkel.
  • Fleksible løsninger.
  • God sparring i forhold til mulige besparelser.

 

Vores filosofi er at det skal være et kvalitetsløft at outsource sin økonomi funktion –ikke en ”b-løsning”.